Zarządzanie infrastrukturą sieciową w firmie. Z naszych usług korzystają zarówno firmy, które potrzebują wsparcia w zakresie pojedynczych incydentów jak również takie, które powierzają nam w całości sprawowanie opieki nas swoimi zasobami informatycznymi. Oferujemy umowy na opiekę elastycznie dostosowane do potrzeb klienta, w ramach których zobowiązujemy się do reakcji w ustalonym przedziale czasowym, posiadania aktualnej dokumentacji technicznej oraz znajomości infrastruktury klienta w stopniu zapewniającym szybkie przywracanie normalnej funkcjonalności. Dodatkowo dokonujemy regularnych przeglądów kluczowych elementów sieci komputerowych, w skład których wchodzą między innymi: sprawdzanie dziennika zdarzeń w systemach operacyjnych oraz ich ogólnego stanu sprawdzanie poprawności wykonywania kopii zapasowych, sprawdzeniestanu dysków twardych w systemach pamięci masowych, natężenia ruchu w sieciach komputerowych, poprawności replikacji danych w domenach i lasach Active Directory. Zapewniamy kompleksową opiekę nad kluczowymi elementami infrastruktury informatycznej jak: sieci komputerowe LAN, WLAN, WAN bezpieczeństwo (Security) architektura serwerowa pamięć masowa (Storage) systemy Windows Server oraz usługi katalogowe Active Directory wirtualizacja serwerów i aplikacji systemy tworzenia kopii zapasowych (Backup)

Pełny outsourcing
Kompleksowy outsourcing informatyczny zakłada powstanie zewnętrznego działu IT, który tworzy zespół specjalistów z różnych dziedzin informatyki. Takie rozwiązanie umożliwia maksymalną redukcję kosztów oraz stały dostęp do profesjonalnej obsługi. Zewnętrzny dział IT zapewnia wsparcie szczególnie w sytuacjach krytycznych, kluczowych z punktu widzenia działalności biznesowej. Pełny outsourcing IT jest doskonałą alternatywą dla etatowego informatyka, którego umiejętności często są niewystarczające, aby stworzyć stabilne i wydajne środowisko pracy.
Outsourcing dedykowany
Nawet dysponując ograniczonym budżetem, możesz korzystać z obsługi IT – w tym celu powstają dedykowane usługi outsourcingowe. Ten wariant sprawdzi się doskonale, jeżeli charakter biznesu nie jest w pełni uzależniony od infrastruktury informatycznej, ponieważ zakres realizowanych usług jest w tym przypadku znacznie ograniczony. Outsourcing dedykowany pozwala jednak wykorzystać zasoby zewnętrzne poprzez wdrożenie optymalnych rozwiązań przy minimalnym obciążeniu budżetu.
Niezależnie od przyjętej formy współpracy, outsourcing IT może być realizowany zdalnie lub lokalnie.

Każdy klient związany z nami umową serwisową otrzymuje również prawo do bezpłatnych konsultacji. Zapewniamy doradztwo informatyczne oraz pomoc przy doborze właściwych rozwiązań. Klienci, którzy korzystają z naszych usług incydentalnie, niezwiązani umową na opiekę serwisową, również mogą korzystać ze wsparcia świadczonego z najwyższą starannością. Jednak zlecenia przyjmowane są wg kolejności zgłoszeń i może się zdarzyć, że czas, po którym nastąpi reakcja będzie znacznie dłuższy. Jesteśmy gotowi na współpracę obejmującą outsourcing naszych zasobów w ramach indywidualnie ustalanego modelu biznesowego.